Zpět na Kadeřnictví

Nespokojenost a . . . . .

Dobrý den,
četl jsem několik diskusí na témata v této části. Často se tu opakuje nespokojenost se službami v kadeřnictví. Zajímalo by mne zda v případě nespokojenosti za tyto služby platíte. Představa toho že si v restauraci objednám kávu, dostanu pivo pod míru a ještě za to mám platit mne dost děsí. Jak je to v kadeřnictví?

Bob | 24.6.2009 13:59 | ip: 89.24.245.75

Reklamovat lze i práce kadeřníka, ale pouze na úrovni technologického pochybení, tj. špatná volba chemie, která poškodí kvalitu vlasů, čistota střihu a pod. Zkrátka věci exaktně dané odborností. Pokud si ale zákazník nechá udělat na základě svého zadání melíry, regeneraci, střih a pak prohlásí: „Mne se to nelíbí.“ je to velmi subjektivní a vždy bude záležet na dané filosofii toho kterého kadeřnictví, jak se k takové situaci postaví. Pokud to srovnáme s Vámi zmíněným pivem, tak podmíru reklamovat „ano“, že mi nechutná značka co čepují „ne“. Také byste asi nepořídil s reklamací, kdy byste očekával mistrovskou práci od kadeřnice po mateřské s jedním křeslem v „kočárkárně“ domu kde bydlí, nebo od čerstvého absolventa kadeřnické školy, nebo rekvalifikačního kurzu a pod. Na druhou stranu mediální image a trojnásobné ceny také nejsou zárukou kvality poskytované služby a tom něco jako člověk z marketingu a reklamy vím.

Lubomír Harrer | 28.8.2009 10:17 | ip: 217.117.217.227

Jestli to dobře chápu, tak když kadeřník(ce) špatně připravý barvu, tak to reklamovat i když to nemám jak dokázat mohu? Naopak když řeknu že chci zrzavou barvu, kadeřník bez jakéhokoli upřesnění nabarví světle pomerančovou se slovy vím že ta Vám bude určitě slušet, a přitom moje přání byla barva rzi na kovu, mám smůlu? Je jasné že špatný tech. postup, s vyjímkou extrémních případů, se asi moc nereklamuje pravděpodobně proto že lajik profíkovi asi těško dokáže že něco zanedbal. A když to opět srovnám s tou restaurací tak když jsem chtěl kávu a dostal jsem pivo se slovy já Vás pane znám Vy máte chuť na pivo, mám možnost buď to pivo vypít a zaplatit, nebo si hledat jiný lokál kde budou ochotni plnit má přání. No to se v případě kadeřnictví nachodím.

Bob | 2.9.2009 9:44 | ip: 89.24.6.33

… Špatná volba chemie, která poškodí kvalitu vlasů … – myslím, že poškození a snížení původní kvality vlasů pozná velmi bezpečně i absolutní laik a požadovat nápravu na náklady salonu mi připadá docela normální a logické. Volby barev zpravidla probíhají nad vzorníky a je na zkušenostech kadeřníka, aby případný odhadovaný posun barvy po její aplikaci podle typu vlasů zákazníka dokázal ukázat na sousedních odstínech, aby nedošlo k nemilému rozčarování zákazníka. I neschopnost kadeřníka domluvit se na správném odstínu barvy považuji za selhání v technologických postupech. Pokud tedy ze zrzavé, ve které je větší podíl červené, dostane zákazník světle pomerančovou, ve které je větší podíl žluté, rozhodně to může být důvod k reklamaci. Otázkou však je s jakou u toho kterého kadeřníka pochodíte a souhlasím, že skepse je asi ve většině případů namístě, tak jako u ostatních řemeslných živností současnosti. Bohužel je taková doba a je na lidech, jestli se smíří s průměrností nebo začnou chtít za své těžce vydělávané peníze poctivé služby a kvalitní zboží. Jak se říká: „Chybovati je lidské.“ a „I mistr tesař se někdy utne.“ Pokud tento fakt zákazník bude brát v potaz a slušnou formou dá kadeřníkovi najevo svojí nespokojenost s výsledkem, věřím, že ve stejně přátelském duchu i kadeřník může přijmout námitky zákazníka a najít východisko pro obě strany přijatelné. Velký problém vidím v tom, že díky e-mailům, chatům, smskám i uspěchané době plné stresu dneska mají lidé veliký problém s osobní komunikací a jednoduše neumějí s nadhledem řešit nestandardní životní situace.

Lubomír Harrer | 6.9.2009 21:58 | ip: 217.117.217.227

Takže i za neschopnost kadeřníka domluvit se na správné barvě nebo střihu asi budu muset ve většině případů zaplatit. Nebo to tak aspoň vypadá. Protože jsem se setkal jen s vyjímkami, kdy byl ochoten kadeřník(ce) přiznat svoji chybu. Dokonce bych řekl že je možná vyjímkou schopnost domluvit se, nebo jsem měl vždy smůlu.

Bob | 15.9.2009 11:20 | ip: 89.24.228.141

Někde na Vás ten správný a výjimečný kadeřník jistě čeká :-)

Lubomír Harrer | 17.9.2009 0:01 | ip: 217.117.217.227

Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jestli je možné reklamovat barvu na vlasech,která se mi po necelých 14 dnech vymyla.Původně byla čokoládově hnědá a nyní je nazrzlá.A to nemluvě o červeném melíru,který zmizel z vlasů do týdne.vlasy si umývám tak 3–4krát týdně.

KATEŘINA PRECLÍKOVÁ | 29.9.2009 12:44 | ip: 212.111.31.196

Dobrý den,
já bych řekl že právě Váš problem s barvou je ten technický, ktrerý je možné reklamovat a to co nejdříve. I když jak píše pan Lubomír, záleží na kadeřnici jak se k tomu postaví a zda tento problém přizná jako svoji chybu. Podle toho co vím, tak barva na vlasy by měla vydržet minimálně měsíc. Docela by mne zajímalo jak jste s reklamací uspěla a co Vám kadeřnice řekla.

Bob | 30.9.2009 14:28 | ip: 89.24.109.190

Zdravim.....ja si myslim ze to taky zalezi na te kadernici jestli po 14dnech vubec tu reklamaci jeste prijme…taky ze se vam ta cervena rychle vymyla zalezi na znacce se kterou pani kadernice pracuje…a taky nez vas nabarvila od jake znacky jste mela puvodne nabarvene vlasy.....ale to vse mela ta kadernice s vami probrat nez vas nabarvila.......

Verca | 20.1.2010 13:02 | ip: 89.190.52.193

myslim, ze nejlepsi je to resit hned, po dvou dnech doma uz preci musite vedet, jestli je neco spatne nebo ne ..
moje zkusenost – reklamace strihu, v kadernictvi bylo vse super, prisla jsem domu, druhy den umyla vlasy a chtela je foukat a zjistila jsem, ze ofina je kriva a vlasy se mi krouti vsemi smery :) . Tak jsem naklusila zpet do salonu i s uctenkou, kolegyne kadernice ktera mne strihala na mne nejdriv koukala jak na zjeveni.
Slusne jsem si vyjednala opravu strihu a spokojene sla domu :))) ..je to vse o komunikaci ! :))

ditta | 10.3.2010 11:58 | ip: 217.77.165.36

Četla jsem tu, že někdo chce reklamovat, že se mu vymyla barva. To nedělejte. Jednou jsem byla u kadeřnice, udělala mi červené proužky a stačil aby zapršelo a byla jsem červená celá. Opravdu jsem z toho byla v šoku, povlečení zničený, a barva za týden pryč. A to si barvím vlasty pravidelně asi 10 let a každá barva mi držela.

Tak jsem šla o rok později do jiného kadeřnictví, kde mi dali úplně jinou barvu, jinou značku – ale také červenou. A barva mi taky slezla. Sice musím říct, že né tak rychle, a když pršelo tak z ní neteklo. Ale vydržela asi 14 dní a postupně se vytratila.

Podle mě jde prostě o moje vlasy, protože mám hnědé vlasy, takže mi kadeřnice dávají vždy barvu, která zároveń vlasy odbarví a nabarví. A prostě nedrží. Ovšem zase musím říct, že jsem si kdysi narvila pramínek vlasů, stejným způsobem, sama. A barva držela. Takže už to raději neřeším a barvím se doma sama.

Zooh | 18.3.2010 16:49 | ip: 84.244.119.169

Vše je pouze o komunikaci. Já sama jsem kadeřnice a pokud by mi přišla paní s účtenkou a ve vší slušnosti reklamovala do pár dní od úkonu střih nebo barvu, jsem ochotna přistoupit na kompenzaci a odstranění problému, ale na druhou stranu pokud Vám do salonu naběhne paní 3 týdny PO barvě či střihu, jak mohu vědět zdali si neodborně do vlasů nezasáhla sama? \zdali si v obchodě „Vše za 39“ nepokusila dát přes moji barvu ještě jednu? Bohužel se toto stává…mně zatím ne, ale kolegyni a není příjemné se domlouvat na které straně je pravda. Mám ústu k zákaznicím, ale některé se vším vy…ávají.L.

Lucka | 19.3.2010 19:04 | ip: 85.207.117.38

:-|Dobrý den,mužu uplatnit reklamaci na ostříhání???Jsem naprosto v šoku,mám dlouhé husté vlasy,teda měla jsem.Nemohla jsem si umýt sama hlavu ze zdrav. duvodu,tak jsem navštívila kadeřnictví.Ka­deřnice mi nabídla prostříhání vlasu,na léto je to prý lepší.Moje kadeřnice to taky dělá,tak mám zkušenosti,že to je příjemný.Jaký byl muj šok doma??????????Na hlavě mám 3Oprocent vlasu a vypadá to jak,když mám na zádech pár myších ocásku.Předem díky za reakci a radu. :-(

katka (kankacka@seznam.cz) | 16.4.2010 16:18 | ip: 85.160.72.130

Dobrý den. Je mi Vás líto, bohužel jste důkaz toho že problém není následná reklamace toho co kadeřník udělá, ale jejich neschopnost akceptovat přání zákazníka. I když se vám podaří něco s kadeřnicí domluvit, třeba i vrácení peněz, na původní vlasy budete čekat spoustu měsíců možná i několik roků. Takže hodně štěstí s reklamací, na kterou máte jistě nárok i když se najdou tací co budou tvrdit opak, ale hlavně hodně trpělivosti při dorůstání. ;-)

Bob | 20.4.2010 16:55 | ip: 89.24.54.144

Ještě bych rád ke svému předešlému příspěvku přidal reakci na problematiku červených odstínů barev. Bez ohledu na cokoliv platí obecně, že červené odstíny jsou problematické a bez ohledu na značku výrobce se vymývají mnohem rychleji, než barvy ostatní. Barvy z drogérie, která v červeném odstínu drží a drží dokud neodroste bych se trochu bál, s ohledem na zachování zdravého vlasového vlákna. Přirovnat by se to dalo k současnému boomu levných modeláží nehtů od asiatů, který když Vám nehet nalepí nebo vytvarují, tak ho neurazíte, ani kdybychom se o to snažili. V obou případech je třeba zapojit zdravý selský rozum, proč asi nesmyvatelné červené odstíny barev, nebo super držící lepidla a gely nevyrábějí renomované kosmetické firmy, co disponují třeba i vlastními vývojovými laboratořemi? A pokud tyto „super“ produkty pro maximální spokojenost koncových zákazníků nevyrábějí, asi k tomu mají vážné důvody.

Zkrátka při volbě červených odstínů je třeba s efektem odmývání počítat a podle toho se i zařídit. Pravdou je, že spektrum intenzity odmývání je u různých značek (i produktových řad téže značky) velmi rozdílné a minimálně první doporučení nějakého typu barvy by bylo praktické nechat na zkušeném kadeřníkovi, nebo nejlépe koloristovi.

Jádro pudla bude zakopáno někde v chemické struktuře červeného pigmentu, ale proč je tomu tak právě a pouze u toho červeného, to už by musel vysvětlit jinak kvalifikovaný odborník.

Lubomír

Lubomír Harrer (harrer@salonelisabeth.eu) | 23.8.2010 1:25 | ip: 90.176.71.248

Dobrý den , včera jsem byla u kadeřnice s blond vlasy dlouhými cca 40cm a domů jsem se vrátila oškubaná jako holátko. V zadu nic, všechno tak sestříhala a prostříhala a ve předu nechala těžkou hustou patku. Moje přání však bylo pouze zkrátit o 5cm. Už nikam chodit nebudu, mám jich tak akorát.
Stojí to peníze , čas a nakonec to člověk odtrpí sám a čeká roky než to zase doroste. Nevím čím to je ale nejlíp stříhají chlapy gejové a dokážou pochopit co po nich člověk chce. I v barvení. Ženský jsou snad závistiví a dělají to naschvál. Ještě jsem nepotkala kadeřnici která by měla přrozeně krásný dlouhý vlasy a podle toho se taky chovají k zákaznicím. V ČR snad není kadeřnice která by nezpizdila vlasy hezčí než má ona sama!!!! FAKT.
Taky by mě zajímalo jestli si náhodou nežekla: „..hmm to je aspoň jemnejch vlásků, to ošmikám co půjde, rychle zametu, nepodržím ani zrcadlo ze zadu a vlasy ještě někde prodám.“ Šup a tři roky dorůstání je během půl hodimy v pr… 8-O

Jitka | 27.10.2011 13:26 | ip: 85.207.11.107

milá jitko máš stoprocentní pravdu pokud většina kadeřnic uvidí husté dlouhé vlasy zachová se tak jak jsi popsala mám stejné a možná ještě horší zkušenosti i s melírem bylo by dobré v takovém případě kadeřnici vubec nezaplatit a v jiných státech se tyto případy řeší podáním žaloby a soudem u nás zatím ne ale věřím že časom dojde i na to

mirka | 4.2.2012 9:45 | ip: 89.103.232.155

Byla jsem v kadernictvi STUDIO M na Belehradske 66 a jsem s jejich sluzbami moc spokojena kadernictvi i kosmetika proste SUPER. Urcite doporucuji. :-D

Monika Vesela | 9.2.2012 20:43 | ip: 78.45.46.22

Zdravim,
k te cervene – pigment ma samozrejme vzdy vliv, ale take se informujte, co je vyrobcem doporuceno provest pred ( a po) barvenim – sjednoceni Ph pred barvou, dodani proteinu, ustalovac barev po dokonceni barvy, kondicioner ihned po barveni proti vymyvani barev a hlavne sampon na BARVENE vlasy. Take spousta kadernic zapomina, co se ucily – jiste sami odpozorujete, ze barvi tahy pouze od korinku ke spicce a kratce. Prakticky vsechny odbarvovaci i barvici prostredky vyzaduji i tahy obracene (kvuli kutikule), tedy od spicky ke korinkum. Spousta kadernic doprovodne prostredky nekupuje, pouze nazbytnou barvu a oxydantu a vysledky se dostavi. Je to o lidech, pouze vyjimecne o firmach. Barvy si hlidaji i ty nejlevnejsi vyrobci, bez nich se neudrzi na trhu.

Zdenek | 29.4.2012 11:53 | ip: 77.240.98.26

Dobrý den, jako kadeřnice vám můžu objasnit důvod vymývání červené barvy z vlasů.
Pigmenty v barvách na vlasy napodobují pigmenty přirozené, ale sytě červený pigment (ne zrzavý) se přirozeně nevyskytují a pánové a dámy v laboratořích ještě nevymysleli, jak by měly vypadat, aby držely =). Tudíž se vymývají.
Co se kombinovaných (odbarvování+bar­vení zároveň) barev týče (používají se třeba jen na pramínky), při odbarvení se naruší vrchní vrstva vlasu (v lepším případě =) ) a pigmenty lítají jak je jim libo. A když kadeřnice použije zbytečně vysoké % peroxidu, tak to může slézt i po 1 umytí.

Doufám, že jsem pomohla přijít na kloub záhadě červených barev =)

Veronika | 21.8.2012 20:04 | ip: 77.48.218.227

Ještě mě napadly tipy, jak si ji co nejdéle udržet. Sama si barvím vlasy na červeno, tak mám odzkoušeno =)

Nechte barvu ,,zažrat se". Když si druhý den po nabarvení umyjete vlasy, tak si moc nepomůžete. Je dobré, pokud se vlasy extrémně nemastí si je -neumývat alespoň 3–4 dny po nabarvení. Pigmenty se ,,jakštakš" ustálí.

  • používejte bezoplachový kondicionér. Zase o pár pigmentů, co utečou, míň =)
  • starejte se o své vlasy. Čím míň zničené budou, tím líp bude barva držet =)

Veronika | 21.8.2012 20:09 | ip: 77.48.218.227

Dobrý den,
mám problém s reklamací v kadeřnickém salonu. Nechala jsem si prodloužit vlasy a ty začaly po měsíci vypadávat ve velkém. Nechala jsem si udělat opravz, kterou jsem zapaltila, jelikož mi bylo řečeno, že jsem se o ně špatně starala. Po opravě, již řádně poučena jak správně pečovat, se situace opakovala, opět cca po měsíci mi začali padat úrameny ve velkém a vyčesávám velké množství jednotlivých vlasů. Oslovila jsem salon, ale ten téměř nekomunikuje. Salon je od mého bydliště téměř 200 km. Nezvedaí telefon, neodpovídají na maily. Vždy po několika urgencích napíšou, že mám přijet, že to musí prohlédnout, po týdnu termín zruší pro nemoc, navrhnou jiný a ten znovu pár dní před zruší. To trvá již 3 týdny. Takže od nich nemám ani žádný doklad o tom, že reklamaci přijali. Poslala jsem jim nafocenou hlavu ze všech pozic, ale zase žádná reakce. Dnes mi po několikáte urgenci napsali sprostý mail, že je obtěžuji a že se tím budou zabývat až 15.1. a víc ať je neotravuju. Podotýkám, že první mail, že podávám reklamaci jsem poslala 28.11. Od té doby mám již 3tí termín mailem, kdy se tím budou zabývat a to je vše. Mám nějakou možnost jak se bránit, nebo co mám udělat? Děkuji velice za radu eR

Romana | 31.12.2013 17:59 | ip: 188.92.8.126

Přidat příspěvek

Prosím přihlašte se.

Registrace na fóru Salóny-krásy.cz je zdarma a může se zde registrovat kdokoli, kdo souhlasí s níže uvedenými pravidly. Musí se s nimi proto každý před registrací seznámit - jsou závazná pro všechny registrované uživatele.

  1. Jsou přísně zakázány urážky, osočování a vulgární vyjadřování na fóru a výroky podněcujícím či odkazujícím na násilí nebo nenávist.
  2. Vybírejte vhodná fóra pro zakládání témat a nezakládejte duplicitní témata. Zvýší se tím šance, že na Váš příspěvek budou reagovat lidé zajímající se o stejné téma.
  3. Při zakládání témat nepište celý příspěvek velkými písmeny.
  4. Nejsou povoleny reklamní příspěvky a inzerce jakéhokoliv druhu.
  5. Příspěvky a témata porušující jakékoli z těchto pravidel mohou být bez varování upraveny, přesunuty, uzavřeny nebo smazány. Uživatel může být za porušování těchto pravidel bez varování zabanován na dobu určitou i neurčitou.
  6. Administrátoři, moderátoři, vlastník domény, vlastník serveru, ani nikdo jiný nijak nezodpovídají za případné škody vzniklé užíváním fóra Salóny-krásy.cz a řízením se radami a návody uživatelů.

Změna pravidel vyhrazena.