Zpět na Kadeřnictví

Salon Prodige na Sylvánu v Plzni

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat zda má také někdo tak otřesnou zkušenost z tohoto salonu jako já.Přišla jsem do tohoto zařízení s vlasy do puli zad.Chtěla jsem melír.Odešla jsem s nazrzlými proužky.Slečna Jitka,která mě měla na starosti mi vlasy upravila,vyžeh­lila.Takže až doma jsem zjistila,že ,když si vlasy zvednu,tak mi jaksi chybí vespododu zhruba 25cm vlasu.Prostě mi je upálila :-(Telefon mi nezvedá a upřímně na žádnou opravu už bych k ní nešla,protože tady mi pomuže jedině prodloužení vlasu.Každý mi říká,že jsem jí měla kontrolovat jak dlouho mi tam barvu nechává apodob.Jenže jsem laik a spoléhala jsem se na profesionála.Za­jímalo by mě,zda jsem ojedinělá smolařka nebo je nás víc.Děkuji

marie | 30.12.2008 11:24 | ip: 81.201.60.162

No tak to je opravdu smůla možná spíš jděte někam do města a koukejte i v kadeřnictví nejen v salonu protože já občas žasnu že každý je salon a nic s toho. Máte smůlu mohu vám snad jen doporučit aby jste se stavila u nás a můžeme se vám na to podívat ,zda by se dalo aspon něco s toho zachránit někdy to vypadá horší než to je a jdou i vlasy zachránit. Přeji Vám aby jste měla štastnější volbu věřte že je v Plzni mnoho dobrých profesionálů. ;-)

Mirka | 3.1.2009 9:48 | ip: 90.178.96.216

mirko,moc děkuji za radu.Zašla jsem k paní Vorlíčkové na Slovany,ukázala jsem jí výtvor ,který mám ted na hlavě.Nakoupila jsem doporučené výrobky a odešla s radou,abych ted nechala vlasy odpočinout.Roz­mluvila mi prodloužení…Takže fakt počkám až vlasy dorostou a musím vydžet chvilinku bez melíru.Když mě se tááák hnusí odrosty…Ještě jednou děkuji

marie | 11.1.2009 13:14 | ip: 81.201.60.162

Dobrz den, do tohoto salonu chodim jiz strasne dlouho a jsem strasne spokojena…Slecna Jitka je tam sice nova, ale vlasy mi zatim neznicila