Dobrý den, uvažuji, že opět po dlouhé době navštívím kadeřnictví. Bohužel mám však dilema. Nevím, které si vybrat. Když jsem byla mladší, chodila jsem k soukromé kadeřnici, která však bohužel často nerespektovala mé požadavky a ostříhala mě vždy tak, jak chtěla ona. Potřebovala bych Vaše zkušenosti co se týče různých kadeřnictví v Ostravě a nejlépší by bylo vedět, kde jste byli spokojeni a kterému kadeřnictví se vyhnout. Předem děkuji za vaše odpovědi a rady.
Existuje v Ostravě dobré kadeřnictví aneb ráda si poslechnu vaše zkušenosti
Klára | 8.6.2009 0:30 | ip: 88.100.68.174
troufám si říci, že kadeřnictví , ve kterém budu za několik dní pracovat bude patřit v OV mezi Ty, které budou maximálně spolupracovat se svými zákazníky. Dle vlastní zkušeností vím, jak hrozné je před zrcadlem trpět, přemýšlet kolik mě ten „výtvor“ bude stát …kanálem domů, tam se vyzuřit na svých nejbližších a nakonec skončit pod sprchou…A to už se nerozepisuji co na druhý den…Takže těším se na Vás. V nejbližší době upřesním kontakty.
Věra | 8.9.2010 17:30 | ip: 89.176.170.40
Dobrý den , mam mam v Ostravě opravdu velice kvalitní kadeřnici. Vždy bere ohled na mé přání a zároven mi poradí jaká změna je pro mne vhodná a co můžeme vytvořit příště, takže se vždy těším na další návštěvu. Za 3roky co k ní chodím mě nesklamala a pokaždé mám nějakou změnu,neplatím žádné tisíce a vždy mi vyjde vstříc. Můžu vřele doporučit .kontakt 605731999.
Sandra | 13.9.2010 10:32 | ip: 78.102.34.10
Dobrý den mužu doporučit kadeřnictvi b Ostrava- Zabřeh vyškovicka 118 tramvaj zastavka Kotva
Milena | 4.2.2011 10:55 | ip: 84.42.222.10
Dobrý den, mužu doporučit kadeřnicrvi Ostrava- Zabřeh Vyškovicka 118 tramvaj zastavka Kotva
melena | 4.2.2011 10:57 | ip: 84.42.222.10
Zdravím všechny, vřele doporučuji kadeřnický salon daperhair v centru Ostravy. Chodím tam a jsem maximálně spokojená…jsou tam opravdu dobří kadeřníci. Vždy profesionální přístup, vyslechnou přání každého zákazníka. Pro více informací mrkněte na daperhair.com
Monika | 10.2.2011 10:07 | ip: 78.102.122.127
Chcete ,zažít kvalitní péči s výrobky Loreal Professionnel a individualní přístup ke každé zákaznici?Zajděte si do salonu M-hair v karviné.Kvalitní péče barva střih diagnostika je samozřejmostí. m-hair.cz
Petr | 11.4.2011 10:48 | ip: 62.84.153.68
Všecky vás zdravím. Kadeřnice Dáša (pracující ve Vlasovém studiu
Karin Dluhošová v Ostravě) asi nerozumí zadání – zastřihnout konečky
a nikde nezkracovat!!! Oškubala mě neuvěřitelně svinsky – z hezkých,
všude stejně dlouhých vlasů pod lopatky mi udělala visící řídké
oškubané cancoury, samozřejmě každý jinak dlouhý. Navíc pravá strana je
o tři čísla kratší než levá. Nechápu tu jejich potřebu každého
prznit efilačními nůžkami – i v případě, kdy je to absolutně
nevhodné.
Ale stříhání vzadu na hlavě prostě během akce neohlídáte, navíc když
nemáte na nose brejle. Chodila jsem k ní roky, nechala jí tam tringeltů
jako blázen a ona ve finále nebere absolutně žádný ohled na mé přání.
Ať už jdou všecky kadeřnice do prdele. Ode mě už ty předražené
zneuznané závistivé pseudokreativní hajtry neuvidí ani korunu.
levharta | 20.11.2011 12:03 | ip: 94.113.208.249
Zkuste nové kadeřnictví MaxWave v centru Ostravy (myslím že jsou i tady v seznamu salonu). Luxusni prostředí, dobré ceny a příjemný a velmi zkušený personál. Byla jsem tam naprosto spokojená, perfektně poradí i když máte problém s vlasy, řeknou proč to tak je a co se proti tomu dá dělat.
Simona | 15.12.2011 14:34 | ip: 212.67.67.2
Dobrý den.Brouzdám po internetu a čtu si Vaše „stesky“ na práci
kadeřnic. Mám naprosto stejné zkušenosti záporné, ale i kladné (ty je
však třeba objevit).
Jsem kadeřnicí, působící rok u Polského domu v Ostravě. Za svůj život
jsem si sesbírala veškeré zkušenosti , takže doslova vím, jaké je
ODHODLAT SE¨, TĚŠIT SE a pak...... .Jednou, když jsem šla z lux.kadeř.jsem si
volala přítele o odvoz (když mě uviděl zeptal se "a kde budeš bydle?To
bylo dílo. Věřte, že mi proto, nemálo záleží být tou která se ve všem
odliší…přinejmenším, aby jste se v salónku cítili příjemně.
Nebály se se mnou vše o Vašich vlasech probrat.Nechat si příp. poradit,
abychom se ocitli na stejné notě. A za vše přijatelně zaplatit. Pracuji
výhradně s vlas. kosmetikou Framesi.Těším se na Vás
věra | 8.2.2012 17:08 | ip: 89.103.45.155
Mohu doporučit paní Renátu Vaškovou z centra Ostravy, je skvělá jak na modeling nehtů, tak jako kadeřnice. Jsem nadšená jaký mi udělala krásný mladý střih, vybrala skvělou barvu, která mi fakt sedí a udělala přitom i parafinový zábal na ruce, který jsem opravdu potřebovala. Cítím se vžy dobře a nemohu ji než doporučit. Toto je její číslo 774 822 173 zdravím Eva
Eva | 10.2.2012 10:19 | ip: 94.112.50.190
Napadlo mě, že má i stránky a tak překopíruji , mohlo by se hodit
:)
salonrenny-nehty.mypage.cz
Eva | 10.2.2012 16:19 | ip: 78.102.30.150
to Eva: nelze věřit někomu co děla více věcí najednou. Většinou nedělaji dobře ani jedno. Nema pani Renata pouze rekfalifikační kurz na kadeřnici? Neni nahodou specializaci nehtařka? Doporučuju zajit si tam kde se na danou vec specializuji, ne kde delaji vse pod jednou strechou, protoze to vetsinou stoji za víte co.
Pavla | 21.2.2012 21:09 | ip: 90.180.209.105
Recenze na kadeřnictví Karin Dluhošová na Dvořákově ulici v centru
Ostravy kousek od OD Laso a Českého rozhlasu:
Po vytvoření neviditelného melíru (nikdo v mém okolí včetně mně
nepoznal rozdíl) a zaplacení jsme se s kadeřnicí v klidu domluvily na
reklamaci a dohodly si další termín kdy mi viditelný melír provede. Za
tento neviditelný melír jsem zaplatila v plné výši, a podotýkám, že
kadeřnice mi dále vlasy nijak neupravila-přála jsem si kompletní účes
včetně střihu na akci následující den, odešla jsem jen z pod sušáku
vysušenými vlasy. Při další návštěvě (domluvené reklamaci) mne
kadeřnice spolu s vedoucí sprostě vyprovodily s tím, že jsem si tento
„neviditelný melír nejspíš sama zadala a proto ho mám“. Vedoucí Karin
mi sdělila, že věří své kadeřnici, nikoli mně a melír na hlavě mám
„jen nepatrný“ proto, že jsem to tak sama požadovala, nový melír mi
neprovedou a peníze nevrátí. Jejich chování bylo neslušné. Doporučila
mi, že v jejím „salónu“ už mně nechce vidět, že o takové
zákazníky nestojí. Podtrženo, sečteno mi kadeřnice zničila vlasy melírem
který není vidět a nechala si za něj řádně zaplatit, uznala reklamaci a
nabídla nový termín, kdy mi melír tedy už bezplatně znovu provede (nestalo
se tak), jen mně nechala zbytečně cestovat do jejich salónu hodinu jízdy a
pak ještě urážet svou vedoucí. Sama kadeřnice-žena středního věku- se
na mně vítězně a výsměšně smála jako malé dítě, jak mi to její
vedoucí dala. Jako slušný člověk jsem jen nevěřícně žasla a stále
čekala vysvětlení od kadeřnice co si nechala zaplatit za neodvedenou službu
a příště slibovala nápravu a s chladným svědomím poskytla termín
reklamace: „Proč mi něco slibovala a znovu mně sem hnala“? Prý
netušila, že chci být jako zebra a stejně bych nebyla spokojená. V tom
případě mi měli vrátit peníze a v každém případě jednat mimořádně
slušně! Chování a jednání kadeřnice (jejíž jméno je tuším Zdenka,
objednávala jsem se do salónu) a rovněž vedoucí Karin je minimálně
neprofesionální, necivilizované a právně napadnutelné, ale nestojí mi za
to se s nimi špinit. „Reklama“ na tento podnik je vše říkající.
To máme dnes služby!!! Tento „salón“ doporučuji všem obloukem
obejít!!!
Místo aby jste se za své peníze cítily jako „princezny“, budete si
připadat jako „služebné“.
Jezerka | 29.2.2012 12:58 | ip: 193.179.175.210
to Jezerka: Vidíte, já pracuji jen kousek od kadeřnictví Karin a žádné neviditelné melíry neděláme navic teď máme 30% slevu na melír nebo barvu. Kdybyste měla zájem, zavolejte na 777 000 763
Radka | 8.3.2012 8:44 | ip: 93.91.243.236
Recenze na kadeřnictví Karin Dluhošová jsou zcela subjektivní. Toto kadeřnictví funguje na trhu již dlouhou dobu a znám spoustu max.spokojených zákazníků, jenže Ti svou spokojenost projevují ústně. Stěžují si jen Ty, které prudí, kudy chodí :))))
Věra | 27.8.2012 20:05 | ip: 89.103.45.155
A jaké by ty recenze asi měly být?? Fakt, že nějaké kadeřnictví funguje už dlouho, není zárukou, že vám tam hlavu nesprasí! Kadeřnice může být unavená (to byl asi můj případ), nemusí mít svůj den atd. Takže vy si klidně projevujte ústně svou spokojenost a nás nechte projevovat písemně naši nespokojenost, protože na to za ty práchy máme nárok, víme..
levharta | 31.8.2012 14:47 | ip: 193.179.253.18
Nedoporučuji kadeřnictví Daperhair Ostrava.Kvalitní péče od p.Davidíka,ke kterému jsem chodila velmi dlouho.Ale jeho zaměstnanci roznesou i jaké máte ten den spodní prádlo.Resp.jeho tmavovlasá kadeřnice,která mezi zákaznicemi roznáší nepěkné pomluvy.Opravdu škoda, že p.Davidík si nechá kazit své studio.Karolína .
Karolína | 7.10.2012 14:02 | ip: 90.179.65.113
Jezerka : Milá paní Jezerko myslím že jste člověk který umí jenom kritizovat a hatit práci druhých lidí:) Já mám moc dobré zkušenosti se Salónem Karin a moc ho všem doporučuji:) Míša
Majkííí | 5.11.2012 12:52 | ip: 90.176.81.50
Myslím, že je naprosto jedno, jestli salon Karin umi či neumi ( buďto je
zákazník náročnější anebo se spokojí s čímkoli novým, že ano).
Důležité v tomto případě je ono „vypoklonkování zákazníka“. To je
ostuda až hanba a k neuvěření! Salon, co se zajímá o své dobré jméno
by měl nápravu provést vždy. Také se mi to stalo, až mi tekly slzy,
jelikož jsme se s mým kadeřníkem nedostatečně smluvili na délce vlasů.
Vzal to tak, že cenu snížil na polovonu a tak samo další 3 návštěvy
plus dodal značkovou kosmetiku k žehlení a narovnávání vlasů, která
k udržení účesu byla naprosto nezbytná. Vzhledem k tomu, že tento
člověk stříhá za 1250,– a melíruje za 2500,–) to byla opravdu
královská nabídka. Navíc po vzpamatování jsem zjistila, že ačkoli tak to
vypadat nemělo, okolí bylo nadšené.
Vážené, takto se chová profesionál a kadeřnická špička, a to vyhrává
na republ. i mimorepubl. soutěžích a školí ostatní dokonalostichtivé
kadeřníky v jejich práci.
Je smutné číst, že v Ostravě se žádný profesionál nenachází. Mne je cena fuk, ale musí to být špičkové, víme?
Verunka | 16.12.2012 8:42 | ip: 86.49.85.249
Veronika: je celkem velka chyba kadeřníka, že nekomunikuje s klientem. To je velice dulezita cast. Za ty penize co tam nechavate (a ze ta cena je teda síla, to se neplati ani v Kerastase salonech v Ostrave) by se toto proste nemelo stat. Kompenzaci by mel byt spatny strih zdarma a zrejme i pristi oprava. Ono nekdy plati ze to nejdrahsi nemusi byt nejlepsi a to zejmena ve sluzbach. Souteze jsem se naucila nevnimat, protoze absolutne nejsou zarukou toho, ze kadernik umi vytvorit na hlave neco nositelneho, moderniho a dobre upravitelneho i obycejne zenske. Zejmena to plati o chlapech, kteri delaji spise nejakou sou a maji spoustu kecu okolo, ale vysledek je prachbidny. A to jsem toho vyzkousela v Ostrave hodne. Profi salony jsou v Ostrave mozna 3–4.
Daša | 23.1.2013 15:52 | ip: 212.67.67.2
V těch jsem byla šíleně zklamaná, jednou jsem musela dokonce do bakomatu si vybrat abych to zaplatila…trpas Našla jsem si internetu Marušku kadernictviostravaporuba.cz/ a k ní chodím už přes rok. Nedá se vůbec srovnávat a doporučuju, kde se dá. Má menší salonek takže má minimální ceny a dělá jen s profi barvami. Objednám se ať nemusím čekat a vždycky je super za pár korun. Teď dělá o víkendech i vizážistku pro ČT takže je asi opravdu třída v oboru. Packo
Verrrča | 5.2.2013 11:20 | ip: 202.21.186.13
Ahojky,
dávám svůj hlas taky Máji z K&M v Porubě. Nechávám
si dělat melír za pár korunek :) :) Má profesionální přístup, může si
tam jít člověk odpočinout a krásné útulné prostředí. Dokáže mi
z vlasů vždy udělat zázrak, poradí mi triky a určitě ji
už nevyměním. Ani nevím, kde stále bere ty nové fotky modelek a
účesů – má opravdu moc pěkné práce a nápady. Pro
holky co je ještě neviděly -
kadernictviostravaporuba.cz/foto-a-video.html Úplná spokojenost!
Moňas S. | 7.2.2013 13:45 | ip: 190.223.53.198
Moňas: Mohla byste mi prosím říct, jak dlouhé máte vlasy a kolik platíte za melír?:) A umí ta paní i pěkně stříhat? Děkuji za odpověď. Míša
Míša | 13.3.2013 20:38 | ip: 78.45.126.112
Musím říct, že jsem navštívila spousty kadeřnictví a absolutně žádné není dobré, už i já(byť jsem to nikdy zatím nedělala) uvažuji, že si snad budu barvit vlasy doma, to mě napadne poté, když se mě v kadeřnictví ptají, proč jsem si to tak blbě nabarvila) a mně to zatím dělal profík za těžké peníze). Máte někdo zkušenosti, kde v Ostravě, F-M, Havířově a okolí se nachází někdo, kdo umí stříhat, barvit a takové ty základní věci, které jsem vždy předpokládala, že by měli umět . Mně je taky úplně jedno kolik to bude stát, ale potřebuju vypadat dobře a to se mi po návštěvách kadeřníků nikdy nepodaří. Díky
Renata | 1.4.2013 11:56 | ip: 90.179.205.142
Přidat příspěvek
Registrace na fóru Salóny-krásy.cz je zdarma a může se zde registrovat kdokoli, kdo souhlasí s níže uvedenými pravidly. Musí se s nimi proto každý před registrací seznámit - jsou závazná pro všechny registrované uživatele.
- Jsou přísně zakázány urážky, osočování a vulgární vyjadřování na fóru a výroky podněcujícím či odkazujícím na násilí nebo nenávist.
- Vybírejte vhodná fóra pro zakládání témat a nezakládejte duplicitní témata. Zvýší se tím šance, že na Váš příspěvek budou reagovat lidé zajímající se o stejné téma.
- Při zakládání témat nepište celý příspěvek velkými písmeny.
- Nejsou povoleny reklamní příspěvky a inzerce jakéhokoliv druhu.
- Příspěvky a témata porušující jakékoli z těchto pravidel mohou být bez varování upraveny, přesunuty, uzavřeny nebo smazány. Uživatel může být za porušování těchto pravidel bez varování zabanován na dobu určitou i neurčitou.
- Administrátoři, moderátoři, vlastník domény, vlastník serveru, ani nikdo jiný nijak nezodpovídají za případné škody vzniklé užíváním fóra Salóny-krásy.cz a řízením se radami a návody uživatelů.
Změna pravidel vyhrazena.
Nejnovější články
- Novinka: Skupina "Beauty jobs - práce v salonu krásy & wellness" – unikátní prostor pro beauty profesionály!
- Objevte svět profesionální krásy: Prohlédněte si nejlepší značky a najděte salon přímo pro vás!
- ECRU New York: Luxusní péče o vlasy dostupná v českých salonech krásy
- Sabrina Carpenter je novou globální ambasadorkou profesionální vlasové značky Redken
- Špatné dietní návyky mohou zhoršit kvalitu vašich vlasů
- Milionová péče pro milionové vlasy s řadou produktů Matrix Instacure Build-A-Bond pro mega poškozené vlasy
- Shoden Balanc: Objevte harmonii těla a duše v masážním salonu
- Měkké a mobilizační techniky: Klíč k uvolnění a regeneraci vašeho těla
- Davines Essential Haircare šamponové refilly, které snižují množství plastů
- Olivový olej a přírodní kosmetika: Tradice a kvalita spojené v značce El Tendre
Slevy v salónech krásy
Přijímáme nové klientky pro stylistku Janičku
Permanentní prodlužování řas
Řasy Brno, Příkop 6, Brno