Copywriter: ano či ne?
Pokud ke svému podnikání používáte webovou prezentaci, ke komunikaci s potenciálním klientem slouží jen a jen texty na něm napsané. Pokud jsou texty gramaticky či stylisticky špatně, může se stát, že to klienta odradí, protože pojme nedůvěru vůči vašemu podniku. Dobré a čtivé texty jsou tedy základem k úspěšnému podnikání. A přitom se nejedná o nijak drahé služby.
Na internetu existuje řada portálů, které obsahují velký seznam copywriterů nabízejících své služby. Ceny za jednu stránku textu se pohybují od 50 korun až po stokoruny, někdy i tisíce. Můžete si vybrat konkrétního copywritera, nebo jen zadat poptávku, jaké texty sháníte a copywriteři se zájmem se vám ozvou sami. Vy si pak již jen vyberete toho nejlepšího.
A jak poznat dobrého copywritera?
Měl by za sebou mít prokazatelnou historii, tedy měl by vám být schopný předložit ukázkové texty a reference. Opravdu dobří copywriteři s historií, kteří se copywritingem živí, píší jednu normostranu za 150 Kč a více, protože vědí, že si své zákazníky, kteří za kvalitu zaplatí, najdou a práce mají dostatek. Pod 100 korun obvykle píší lidé, které psaní baví a pouze si tímto způsobem přivydělávají, což ale automaticky neznamená, že jejich texty budou méně kvalitní.
Snadnější rezervace na salony-krasy.cz díky novému rezervačnímu systému
Při výběru copywritera si dejte pozor na placení předem. Pokud copywriter trvá na zaplacené částky předem, měli byste mít k dispozici jeho podnikatelské údaje a měli byste se zajímat o jeho historii. Pokud však copywriter nemá, co ukázat a nechce vám poskytnout své údaje, předem nic neplaťte. Mohl by vám odevzdat nekvalitní texty, ba dokonce by nemusel odevzdat žádné.
Jaké jsou Vaše zkušenosti s profesionály na texty, využíváte jejich služeb nebo si raději pomůžete sami?
Děkujeme za Váš názor.
Lucia Krivdová
Zakladatelka Salony-krasy.cz