1. Nechcete si povídat? Nemusíte!
Kadeřníci i kosmetičky se snaží být přátelští a osobití, proto si většinou se svými klienty povídají. Měli byste však vědět, že vaši povinností není při návštěvě salonu mluvit. Pokud nechcete, samozřejmě nemusíte a můžete jen relaxovat a vychutnávat si profesionální péči.
2. Co oči vidí, to nakonec srdce potěší
Stalo se vám někdy, že jste zevrubně popsali, jak by měl váš nový účes nebo líčení vypadat a výsledek vás nemile překvapil? Kadeřníkům i vizážistům usnadníte práci ve chvíli, kdy své představy nepopíšete slovy, ale obrázkem nebo fotografií v telefonu. Výsledek vás pak jistě nezklame.
3. Nebojte se projevit svoji nespokojenost
Nelíbí se vám výsledný účes? Je vám některý kosmetický zákrok nepříjemný? Doporučujeme vám, abyste byli upřímní a nebáli se ozvat. To nejhorší, co můžete udělat, je opustit salon a už nikdy se nevrátit nebo psát nespokojené recenze na internet. Ve chvíli, kdy se ozvete, udělá kadeřník nebo vizážista vše proto, abyste nakonec odcházeli spokojení. Jen musí vědět, že se vám něco nelíbí.
4. Máte právo zeptat se na cenu
Barvení, stříhání, maska a výživná péče… Doporučil vám kadeřník kompletní péči, ale vy se bojíte, že bude výsledná cena příliš vysoká? Nebojte se dopředu zeptat, co kolik stojí. Je to vaše právo.
TIP: Dýško nejen v restauracích
Byli jste s výsledkem spokojení? Dejte to najevo dýškem, které by mělo být spojeno nejen s restauracemi a kavárnami, ale také beauty salony.
5. Kdo pozdě chodí,…
Jste domluveni na konkrétní čas? Přijďte alespoň o 5 minut dříve. A nezapomeňte: Když nebudete moci přijít, je slušné do salonu zavolat a omluvit se.
Jaké pravidlo chování byste doporučila ostatním vašim klientům? Zanechte váš názor v komentáři pod článkem!