Našich 15 rad Vám ukáže, jak na to a co fungovalo pro získání nových fanoušků Salony-krasy.cz na Facebooku.
1. Máte osobní stránku? Sdílejte na ni Vaši fan page
Je pravděpodobné, že Vaši osobní přátelé budou rádi sledovat Vaše novinky a pokroky v byznysu a tím sdílet a šířit Váš obsah.
2. Na váš web přidejte tlačítko “Facebook like box”
Tlačítko můžete stáhnout na https://developers.facebook.com/…/page-plugin, který na Vaše webové stránky přidá box s počtem fanoušků, kde si návštěvníci webu označí Vaši FB stránku bez toho, aby Váš web opustili.
3. Napište článek/novinku o Vaší FB fan page
Napište na svůj web novinku nebo článek o tom, že jste založili FB fanouškovskou stránku, čitatelé budou vědět, kde Vás najít a nasledovat Váš profil. Nezapomeňte uvést odkaz na FB stránku a co všechno budete s fanoušky sdílet. Určitě přidejte výhody jako speciální akce, soutěže nebo novinky, které uvidí díky Vaší fan page na FB jako první.
4. Máte Instagramový profil?
Doporučujeme navštívit stránku Canva.com (ZDARMA), kde si jednoduše vyberete šablonu a vytvořte příspěvek, na kterém sdělíte, “sledujte nás na Facebooku @vasefanpage”. Předtím, než příspěvek zveřejníte, ujistěte se, že jste odkaz na Vaši fan page na FB uvedli do popisu v Instagramu (v hlavičce Vašeho profilu) a navedete uživatele přímo na Vaše FB stránky.
Snadnější rezervace na salony-krasy.cz díky novému rezervačnímu systému
5. Přidejte odkaz na Vaši fan page do svého emailového podpisu
Většina emailových platforem jako Google, Seznam a další umožňují přidání podpisu, který si jednoduše nastavíte a přidáte odkazy na důležité zdroje jako web, facebook, Instagram, nebo youtube. Tímto způsobem všichni příjemci ať už profesionálové nebo klienti uvidí, že máte i FB stránku.
6. Vytvořte reklamu pro Vaši FB stránku
FB reklamy jsou jedním z mých nejoblíbenějších způsobů jak promovat business, stránky nebo příspěvky. Nestojí to majland a reklamu zacílíte jenom na uživatele, u kterých předpokládáte, že jich reklama zaujme, pomůže jim nebo přilákáte nové fanoušky. Typ reklamy můžete zvolit na konverze (nákup poukázek nebo zavolání) a cílit na věk, zájmy, lokalitu, pohlaví. Reklamu můžete ukázat různému publiku (např. dle zvolených demografických údajů) a nebo vybrat návštěvníky Vašeho webu, kteří Vás znají a můžete se jim připomenout a očekávat tak lepší výsledky reklamy. Předtím je ale nutné nainstalovat na web měřící pixel ze stránky https://www.facebook.com/…192354843755
Dalším publikem jsou Vaši fanoušci a jejich přátelé. Vše záleží od typu reklamy nebo sdělení, které chcete prezentovat.
7. Požádejte aktuální fanoušky o sdílení Vaši stránky na FB
Je to taktika, kterou není třeba přehánět, přece jenom, Vaše stránka má pro fanoušky být studnicí informací, nápadů a zábavy a ne jich úkolovat. Můžete zkusit něco ve stylu: „Velmi si vážíme vaší přízně, pokud si myslíte, že je naší stránka nápomocná i ostatním, sdílejte ji s kamarády.“
8. Uspořádejte soutěž
Soutěže jsou asi nejoblíbenějším typem příspěvků na FB a zároveň skvělým způsobem jak získat nové fanoušky. Jako podmínku pro vstup do soutěže uveďte podmínku, že soutěžící musí označit Vaši stránku jako Líbí se mi (stát se fanouškem) a sdílet příspěvek se soutěží.
9. Na FB stránku přispívejte konzistentně
Čím vice kvalitních příspěvků – tím vice se dostanete do povědomí a uživatelé zareagují – tím víc fanouškům FB zobrazí Vaši stránku zobrazí Doporučujeme každý přípsěvek promovat alespoň minimální částkou.
Co znamená být konzistentní?
- Postujte ve stejný čas každý den
- Postejte obsah, který souvsí s oblastí, ve které podnikáte
- typy příspěvků střídejte (videa, výroky, hezké obrázky, ankety atd.)
10. Uveďte url adresu Vaší FB stránky na vizitky
Tímto způsobem šíříte povědomí o FB stránce se všemi, které potkáte.
11. Postujte o témách, které se hodně vyhledávají, jsou aktuální
Vyjádřete se k témě, která rezonuje a máte k tomu co říct s cílem, že Váš obsah zaujme fanoušky a budou ho šířít dál a možná získáte nové fanoušky.
12. Partnerská spolupráce
Facebook miluje, když si svůj obsah sdílíte s partnerskou stránkou navzájem (ideálně s tou, která má přibližný počet fanoušků jako ta vaše) a proč si promovat svůj byznys jenom sami? Poproste kamarády nebo kolegy s podobným zaměřením nebo cílovou skupinou, aby sdíleli Váš příspěvek nebo stránku a udělejte to samé Vy pro ně.
13. Rozešlete email na vaše kontakty
Pokud sbíráte emailové kontakty, bude efektivní rozeslat email, ve kterém sdělíte, že máte novou fan page na FB, ve které najdou zajímavé tipy, rady a soutěže, poznatky atd. Můžete klidně zkopírovat text, který jste napsali v článku dle č. 3.
14. Komentujte jiné FB stránky
Facebook poskytuje možnost přispívat na FB pod vašim osobním profilem nebo jako fan page. Když zareagujete ve jménu své stránky, je možné, že přitáhnete pozornost a zároveň svým komentářem přidáte kvalitní obsah, určitě nespamujte skupiny ani stránky, to má spíš opačný efekt.
15. Vytvořte speciální nabídku pro uživatele na Facebooku
Vaši uživatelé čekají na to, kdy jim začnou plynout výhody z toho, že jsou Vašim fanouškem, právě teď je Vaše šance udržet si je a dodržet svůj slib. Nabídněte jim např. speciální ošetření jako dárek k běžné péči nebo vzorek krému zdarma.
Potřebujete pomoct s nastavením facebookovské stránky nebo správou facebookového profilu? Jsme specialisté na online marketing pro salony krásy nebo kliniky a víme, co je potřebné udělat, abyste z Facebooku fan page čerpali výhody pro svůj byznys.
Rádi Vám pomůžeme, kontaktujte nás.
Lucia Krivdová
Salóny-krásy.cz
+420 776 736 571