Zpět na Kosmetické salóny

Kurs vizážistiky

Dobrý den, ráda bych absolvovala kurz vizážistiky, ale bohužel nevím, jak na to. Můžete mi poradit, kde poskytují kurs na nejvyšší úrovni a zároveň za rozumnou cenu? Děkuji :-)

Lana | 1.9.2009 11:27 | ip: 78.99.19.203

Zdravím, těch kurzů je velmi mnoho, bohužel pokud jde o PROFI, jsou finančně náročné. Mám udělaný kurz od ALCINY- ŠKOLA MAKE-UPu (bohužel, je rozdělen na části,které se jednotlivě platí. Jsou jednodenní).
Jinak se chystám na velmi zajímavý kurz od p.A.Nadražiové v lednu za 14.500,–Kč/ týden. Zde školí přední vizážisté s celé ČR.

Radka | 1.9.2009 12:41 | ip: 88.101.49.166

Dobrý den,
mám zájem absolvovat kurz vizážistky.Chtěla bych jej absolvovat jako rekvalifikační kurz.Jsem fotografka a z důvodů přestěhování jsem nyní v evidenci na úřadu práce.Můžete mi,prosím,poradit co udělat proto,abych tento kurz sehnala?
Děkuji Holubcová

Věra Holubcová | 16.3.2010 9:54 | ip: 77.48.120.19

Dobrý den, pokud máte zájem o rekvalifikační make-up kurz, doporučuji Vám školu make-upu Surface. Sama jsem zde absolvovala Základní Rekvalifikační kurz a poté jsem ještě pokračovala dalšími kurzy, jako byl například Hair styling. Surface sídlí na Praze 2 a učí zde nejlepší čeští vizážisté, takže opravdu velice doporučuji. B.

Berry | 7.5.2010 14:56 | ip: 90.178.19.60

moje kamoška kosmetička si dělala kurs v Brně,zaplatila přes 8 000 kč,paní s nima seděla jenom v čajovně,rozhodila šátky…pak hnusně nalíčila jednu holku z kurzu..sama si zatleskala a dala certifikát!!! to co jim řekla,věděly ze školy.
za ty prachy drahý špás..já bych trvala na vrácení peněz

za další,když vidím naše přední zmustrované vizážisty a do čeho obléknou celebrity,pak to pohaní módní policie–tak k čemu to je?? co umí když jim je kolem 20let??
kdo umí dobře poradit je Lucia Gibodová,býva­lá Miss

kačka | 11.10.2010 13:44 | ip: 80.78.156.11

Cenově dostupné a kvalitní rekvalifikační kurzy nabízí vizart.cz