„Do této kampaně se zapojilo 15 značek skupiny L’Oréal, jako L'Oréal Paris, Garnier, Vichy, La Roche-Posay, Lancôme, Biotherm, L'Oréal Professionnel nebo Kérastase. Značky zvýší povědomí spotřebitelů o třídění obalů kosmetických přípravků prostřednictvím sociálních médií a také pomocí jejích produktových reklam, aby zapojily své spotřebitele do správného třídění obalů kosmetických přípravků,“ uvedla Brigitte Streller, generální ředitelka L'Oréal Česká republika.
Třídíme pro krásu protože:
- Třídíme, abychom šetřili přírodní zdroje
- Třídíme, abychom omezili emise skleníkových plynů.
- Třídíme, abychom vytvářeli pracovní místa
Více o udržitelnosti ve společnosti L'Oréal
Vzhledem k tomu, že obaly mají důležitý význam v celkové ekologické stopě kosmetického přípravku, zavedla společnost L'Oréal v roce 2007 strategii udržitelného balení, založenou na třech pilířích: „Respect – brát ohled“, „Reduce – Snížit“ a „Replace – Nahradit“. Společnost L'Oréal se zavázala do roku 2030 snížit množství obalů o 20 % a zajistit, aby 100 % jejích plastových obalů pocházelo z recyklovaných nebo obnovitelných zdrojů. Dále si skupina stanovila za cíl do roku 2025 učinit 100% svých obalů znovu naplnitelnými, opakovaně použitelnými, recyklovatelnými nebo kompostovatelnými, a přispět tak k cirkulaci materiálů.
Udržitelné opětovné využití materiálů však může být úspěšné pouze tehdy, přispěje-li konečný spotřebitel. Pro zajištění recyklace nebo využití materiálů je nezbytné správné třídění odpadu.