Firmy TOUS a Manolo Blahnik spojí své síly, aby mohly uvést mýtickou botu „Campari“, jeden z nejkultovnějších modelů španělského návrháře, jako šperk. Campari, navržená v roce 1994, se stala kultovní díky mnoha filmům a televizním seriálům. Akce Manolo Blahnik pro TOUS bude zahájena letos v březnu v 300 buticích TOUS na celém světě. Začne v Mexiku a pak na Rockefeller Center na Manhattanu. Později budou butiky a luxusní obchody Manolo Blahnik prodávat na mezinárodní úrovni svůj první šperk pro TOUS.
Manolo Blahnik se v létě minulého roku setkal s Rosou Tous na obědě v Madridu. Komentoval její eleganci a okouzlujícího medvídka, kterého měla na krku jako přívěsek. Rosa Tous řekla, že by mu ráda navrhla talisman pro TOUS. Oba dali hlavy dohromady, a Manolo prohlásil: „Pojďme udělat mou slavnou botu Mary Jane ‚Campari‘ jako ozdobu!“ Rosa to komentovala: „To se mi líbí! Uděláme to jako přívěsek se zlatým řetízkem a s diamantovým knoflíkem!“ A tak začala spolupráce firem Manolo Blahnik a TOUS.
Manolo Blahnik spolupráci komentuje slovy: „Miluji TOUS protože mám pocit, že máme mnoho společného. Jsme rodinné podniky, sdílíme španělské kořeny, a oba jsme posedlí překvapením a inovacemi.“
Rosa Tous souhlasí: „Mám z dohody radost. Boty Manolo Blahnik představují úžasnou a krásnou směs módy a klasicismu.“
O firmě Manolo Blahnik: Již téměř 40 let nosí ženy na celém světě boty podle návrhu Manolo Blahnik. Blahnik začal svou kariéru v roce 1972 na radu americké redaktorky časopisu Vogue, Diany Vreeland. Značka je známá svými komplikovanými a klasickými konstrukcemi, a je hrdá na nejvyšší úroveň kvality a pohodlí. V současné době má zastoupení ve více než 16 zemích světa.
Zdroj: ČTK (PROTEXT)