Rekvalifikace a školení

Články

Jak svou krásu podpořit ještě něčím navíc

Pohled na lidskou krásu se mění s dobou a to, co lidé považovali za krásné před desítkami či stovkami let, dnes již tváří v tvář našim měřítkům mnohdy neobstojí. Přesto ale existují i univerzálně platné parametry krásy a osvědčené metody, jak jich využít.

před 8 měsíci

Jak vám rezervační systémy ulehčí organizaci práce v salonu?

Správa kosmetického centra nebo salonu krásy může být velmi stresující a náročná. To platí zejména v případě, že jste pro organizaci své práce používali poznámkové sešity, papírové poznámky nebo jednoduchý soubor v excelu. V tomto článku se podíváme na dva nejpoužívanější rezervační systémy v ČR, je na vás, pro který software se rozhodnete.

před rokem

Perfect Academy a její příběh - vypráví zakladatelka Lucie Kunzová

Poznejte zákulisí jednoho z nejprestižnějších vzdělávacích center microbladingu a permanentního make-upu v České republice. Perfect Academy nabízí v současnosti komplexní vzdělávací program od akreditovaných rekvalifikačních kurzů pro úplné nováčky v oboru až po školení mistrovských technik pro profesionály. Popovídaly jsme si se zakladatelkou akademie, paní Lucií Kunzovou.

před rokem

Chcete do salonu přilákat nové klienty? Začněte profesionálním webem

Máte pocit, že jsou webové stránky vašeho salonu již dávno po záruce? Připadá vám váš web staromódní, prázdný a neláká klienty, takže se jím raději nikde nechlubíte? Odpověděli jste alespoň jedenkrát „ano“? V tom případě si můžete být jistí, že přicházíte o klienty a tím pádem také o příjem.

před rokem

Proč web vašeho salonu potřebuje blog? A jak jej psát?

Na svých přednáškách klientům radím, jak zvýšit návštěvnost webových stránek dlouhodobě a bez rozsáhlejších investic do reklamy. Pokud si myslíte, že si v dnešní době vystačíte s referencemi klientů a vizitkami, pokusím se vás vyvést z omylu. Proč je psaní blogu jedním z kroků pro zlepšení výkonnosti webu a jak na něj?

před 2 lety

8 marketingových strategií roku 2019 pro váš salon krásy

Kdo není online, jako by nebyl. Máte pocit, že nedokážete s nejnovějšími marketingovými trendy držet krok? Ptáte se sami sebe, kde začít a jak nejlépe využít svůj čas i peníze, aby se zúročily? Začněte stanovením jasných a srozumitelných cí­lů.

před 2 lety

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde