O KOSMETICE CAPRI
Česká Kosmetika Capri přináší na český trh originální kozí kosmetické produkty již 25 let. Základem všech receptur jsou vzácné složky kozího mléka, doplněné surovinami mořského původu a rostlinnými extrakty. „Takto koncipované přípravky nenabízí žádná jiná kosmetická firma na světě,“ říká ředitelka firmy Ing. Jitka Poláková. Produkty jsou vyvinuty a vyráběny nedaleko Prahy, jsou lokální a nezatěžují přírodu. Vysoký obsah kozího mléka, syrovátky a tedy i mléčných bakterií reguluje blahodárně mikrobiom lidské pokožky a právě tím jsou produkty výjimečné a především funkční.
Kosmetika Capri přináší českým ženám vysoce kvalitní kozí kosmetiku. Dopřát si ji mohou v kosmetických salonech i doma v rámci každodenní péče. Vybírat lze z tradičních značek La Chèvre a Le Chaton, které pečují komplexně o pleť, tělo, vlasy. Nebo je možné zvolit produkty značky Capramedic, které se zaměřují na problematické projevy kůže. Výrazně totiž zlepšují stav i vzhled pokožky při zdravotních problémech jako je atopický ekzém, lupénka, jizvy, strie, popáleniny a další.
O SPOLUPRÁCI S KOSMETICKÝMI SALONY
„Naším cílem je dosažení co nejvyšší možné kvality produktů i služeb,“ říká paní Poláková. Firma dlouhodobě a úspěšně spolupracuje se sítí kosmetických salonů po celé ČR. Jejich síť chce ale rozšířit. Nyní je tedy nejlepší čas kontaktovat Kosmetiku Capri a přidat se k ní.
Jak taková spolupráce vypadá?
1. Kosmetika Capri dává produkty kosmetickým salonům nejprve vyzkoušet na vlastní kůži, aby mohly zjistit a pocítit jejich účinek. Ochutnají tak kouzlo a sílu kozího mléka, másla, syrovátky, kolostra, jimiž jsou produkty doslova nabité.
2. Na začátku spolupráce probíhá zaškolení a pak v průběhu roku jsou vždy připraveny minimálně dva další semináře. Týkají se novinek v kosmetice a profesionálních služeb obecně, samozřejmě nových produktů firmy a pak dalších aktuálních témat, nyní je to například EET. Jde o velmi příjemnou záležitost doplněnou zajímavým programem pro ženy, soutěžemi, dárky a pohodovou atmosférou.
3. Firma nabízí všem spolupracujícím kosmetickým salonům možnou prezentaci ve svých komunikačních materiálech. Od webových stránek, facebooku, instgramu až přes newslettery na zákaznice, po komunikaci na novinářky a média.
4. Samozřejmostí jsou kabinetní balení produktů.
5. Připraven je také věrnostní program a individuální zvýhodněné platební podmínky pro stále partnery.
Více na www.kosmetikacapri.cz