Jak začít s marketingem salonu krásy na internetu?

Kategorie: Pro odborníky

Mojekrasa

V dnešní době už nestačí jen mít kamenné studio a kvalitní služby. Lidé tráví mnoho času na internetu, kde vyhledávají informace. Právě internet je skvělý nástroj, jak získat zákazníky. Jak být vidět ve vyhledávačích, aby vás budoucí klienti našli?

Marketing na internetu pro salony

Je třeba skloubit různé typy reklam, aby vedly k objednávce, rezervaci v salónu či ke koupi dárkového poukazu. Marketing je promyšlený a provázaný systém aktivit pro danou cílovou skupinu. Aby fungoval, je nutná marketingová strategie.

Cílová skupina

Žádná služba není pro všechny. Každý produkt je zaměřen na jednu či více cílových skupin. Pro kosmetický salón pro ženy, jsou cílovou skupinou ženy v určitém věku s finančním zázemím, co o sebe pravidelně pečují a jsou z okolí. Kdo jsou vaši zákazníci, můžete zjistit i v analytikách webu i ve facebookovém profilu.

Tvoření persony

Pokud už máte vytipovaných více cílových skupin, vytvořte personu – typického zástpce – pro každou z nich. Snažte se co nejpřesněji ztvárnit zástupce cílové skupiny. Dejte své představě jméno, tvář, věk, bydliště i životní příběh. V rámci marketingových aktivit si zkuste představit, jak osoba reaguje na vložený příspěvek na sociálních sítích. Náskok před konkurencí vám dopřeje rezervační systémy MyFox či Reservio s kartotékou klientů, který umožňuje objednávání online a sám rozesílá i SMS připomínky.

Specifikace cíle

Upřesněte si cíl marketingových aktivit. Chcete vydělat více peněz, získat více fanoušků a klientů? Cíle by měly být konkrétní, realistické a snadno měřitelné. Počet sledujících nebo dosah příspěvků uvidíte v analytice na dané sociální síti. Stanovte si tak 4 cíle ročně. Pracujte s ročním obdobím a událostmi, jako Vánoce. Sepisujte si nápady na papír či do tabulky. Celý marketing musí být konzistentní. Na webu se také zaměřte na získávání referencí od klientů online i offline.

Propojení marketingových aktivit

Pro persony stanovte cíle a hledejte pro ně aktivity, které jej naplní. Připravte si obsahový plán s příspěvky, které pobaví, poučí a prodají. K příspěvku na FB či Instagramu stanovte téma. Publikujte asi 3× týdně. Profil FB propojte s odkazy na články blogu vašeho webu a web s příspěvky na FB. Na profil Instagramu dávejte fota s ukázkami prací. Pro zralé ženy, které sociální sítě tak nevyužívají, přidejte inzerci v lokálním deníku nebo letákovou reklamu.

Digitální marketing pro salóny krásy

Pro FB kampaně, správu profilu, podporu, reklamu pro salóny i navržení struktury, obsahu webdesignu stránek, online marketingové strategie, kampaně a konzultantské služby, využijte i zápis v katalogu Salony-krasy.cz. Pomůže vám to i při optimalizaci pro vyhledávače pro zlepšení pozic na Google a Seznam, lépe využívat sociální sítě pro salóny, jako je FB a Instagram, anebo využít profesionální copywriting pro dokonalý online vzhled a kvalitní texty, které prodávají.

Zápis v katalogu Salony-krasy.cz

Při snadné registraci do katalogu Salony-krasy.cz máte po ruce formáty pro ukázky prací, rezervaci online, odkaz na sociální sítě, web nebo ceník online. Specialisté na marketing salónů krásy rozumí problematice v oboru krásy a zdraví. Web Salony-krasy.cz je na předních příčkách v Google a Seznam a díky kontaktu s klienty a rozsáhlým zkušenostem vědí, jak marketing online vlastně funguje.

Foto: Adam Winger / Unsplash


Hledejte salony online na Salony-krasy.cz

Ať už hledáte kosmetičku nebo kadeřnici nebo profesionála na jakékoliv jiné ošetření pleti, či pouze potřebujete zrelaxovat, na Salony-krasy.cz najdete vše, co zrovna vaše tělo, vlasy, nehty, řasy potřebují nebo si zaslouží!

Komentáře