KATE WINSLET JE NOVOU AMBASADORKOU L´ORÉAL PARIS

Kategorie: Novinky a zajímavosti

Mojekrasa

Držitelka Oskara představuje sílu sebedůvěry

Kate Winslet je bezpochyby jedna z největších hereček všech dob. Zároveň je reálnou inspirací, co se týče sebevědomí a víru v sebe sama, proto jsme v L´Oréal Paris velmi potěšeni, že ji můžeme přivítat jako novou globální ambasadorku značky, která nám pomůže šířit naši misi: naučit všechny ženy světa, aby o sobě nikdy nepochybovaly, protože „my za to stojíme“.

„Kate Winslet ať už jako filmová herečka nebo silná žena, je opravdovou ikonou a ideálním zosobněním DNA značky L´Oréal Paris: dodávat sebedůvěru, aby o sobě další generace už nemusely pochybovat. Kate má obrovský talent, což dokazuje bezpočet silných ženských příběhů, které ztvárnila. Nejen její pracovní projekty, ale i její silná osobnost ji přímo předurčují, aby se stala součástí L´Oréal Paris, součástí podpory žen, aby znaly svou cenu, součástí soustavného oslavování jejich krásy a sebeuvědomění“, řekla Delphine Viguier-Hovasse, Global Brand President značky L´Oréal Paris.

Kate Winslet ke své spolupráci s L´Oréal Paris podotkla: „Dostat se tam, kde jsem teď, kdy už necítím potřebu se omlouvat za to, kdo jsem a kdy sama sebe plně akceptuji včetně všech chyb, stálo hodně úsilí. Jsem nadšená, že jsem se stala součástí sesterstva L´Oréal Paris a mohu tak hrdě prohlásit: věřit, že za to stojíme, chce odvahu a sílu. Někdy se tak opravdu necítíme, to známe všichni a je to zcela lidské. Ale čím více si tato slova budeme opakovat a podporovat svou sebedůvěru, tím více pocítíme, že za to stojíme.“

Strůjkyní vlastního osudu

První zásadní rolí v Katině kariéře byl známý trhák Titanik. Po velkolepém úspěchu Titaniku začaly Kate chodit nabídky z Hollywoodu, Kate je ale často odmítala a vybírala si jen role, kde cítila skutečné spojení s charakterem, a které zároveň představovaly velmi lidské a komplexní pojetí ženství. Její snahou vždy bylo se do své úlohy dokonale vžít, než ji pouze hrát. Mezi zásadní počiny patří Věčný svit neposkvrněné mysli, role matky ve filmu Jako malé děti, nebo třeba postava nespokojené manželky v Nouzovém východu. Výběr takto rozmanitých a silných rolí ji přinesl jak odborné uznání, tak komerční úspěch. Ve svých třiceti letech se tak stala nejmladší a nejčastěji na Oskara nominovanou herečkou, aby nakonec v roce 2008 nominaci proměnila za roli ve filmu Předčítač.

Svému umění věnuje mnoho a na role se pečlivě připravuje. Naposledy filmu Avatar 2 naučila potápět a pod vodou vydržela bez nádechu celých sedm minut. Při tomto posledním počinu se setkala s režisérem Jamesem Cameronem, se kterým pracovala už na své prvotině Titaniku.

Podpora žen ve společnosti

Velkou Katinou vášní je ztvárňovat ženy, jejichž příběhy byly již téměř zapomenuty a rozhodně se nedostaly filmová plátna. Ve své poslední roli ve filmu Ammonite od Francise Leeho, představuje Mary Anningovou, průkopnickou hledačku fosilií, která stojí za těmi největšími objevy 19. století, ale jejíž zásluhy si bohužel přivlastnili její mužští kolegové.

Aktuálně pak můžeme Kate vidět v seriálu HBO Mare z Easttownu, jehož je zároveň výkonnou producentkou. Ztvárnila zde policistku z malého města vyšetřující místní vraždu.

Od sebezpochybňování k sebedůvěře

Kate Winslet se nebojí veřejně přiznat, že její vlastní cesta k sebevědomí nebyla jednoduchá. Jedno ze svých odborných ocenění otevřeně věnovala „všem dívkám, které o sobě pochybují“. Tato otevřenost z Kate dělá ambasadorku ženského sebevědomí, která je opravdu slyšet.

Podpora bezmocných

Kate Winslet pozitivně využívá svůj hvězdný status na podporu témat, která jsou součástí hodnot L´Oréal Paris, jako např.: rovná práva, feminismus, inkluze a udržitelnost. V osobním i pracovním životě se staví za práva žen. V průběhu lockdownu, kdy došlo ke značnému rozšíření domácího násilí, se herečka stala součástí kampaně Spojených národů, která si kladla za cíl motivovat všechny, kdo mají na domácí násilí podezření, aby se pokusili zasáhnout.

Kromě toho se věnuje také osvětě v oblasti rakoviny vaječníků a jako zakladatelka nadace Golden Hat integraci dětí s poruchami autistického spektra do společnosti. Kromě toho se angažuje v charitativním projektu Cardboard Citizens, která si klade za cíl změnit vnímání lidí bez domova ze strany většinové společnosti prostřednictvím divadla, podporuje organizaci The Word Forest v boji za vzdělání a podporu žen v Keni a v neposlední řadě zcela eliminovala uhlíkovou stopu spojenou s její hereckou kariérou.

Spojení se značkou L´Oréal Paris v Čechách a na Slovensku

První L´Oréal Paris kampaň s Kate Winslet se v Čechách a na Slovensku objeví na podzim 2021.

Komentáře