L'Oréal Groupe představuje na veletrhu CES® 2024 AirLight Pro, průlomový profesionální vysoušeč vlasů, který se stará o vlasy i o planetu

Kategorie: Tiskové zprávy

Mojekrasa

CEO Nicolas Hieronimus odhalil technologii oceněnou na veletrhu CES® 2024 při hlavním úvodním projevu, který byl vůbec prvním v historii od kosmetické společnosti.

L'Oréal Groupe dnes na veletrhu CES® 2024 představil novou generaci vysoušeče vlasů, který byl navržen ve spolupráci s profesionálními stylisty pro profesionály i domácí použití: AirLight Pro. Fén AirLight Pro, vyvinutý ve spolupráci se Zuvi, hardwarovou startupovou společností založenou dronovými inženýry a předními vědci, využívá kombinaci technologie infračerveného světla a větru k péči o vlasy, které jsou poté vizuálně hladší a hydratované a zároveň k rychlejšímu vysoušení vlasů s optimalizovaným tepelným tokem pro více typů vlasů a s až o 31 % nižší spotřebou energie .

Nicolas Hieronimus, generální ředitel L'Oréal Groupe, během svého dopoledního úvodního projevu v Palazzo Ballroom v hotelu Venetian v Las Vegas v Nevadě odhalil technologii oceněnou na veletrhu CES® 2024 za inovace a podrobně popsal strategické investice společnosti v oblasti Beauty Tech.

„Již 115 let L'Oréal využívá vědu k inovacím a poskytuje zákazníkům nezapomenutelné zážitky z krásy, které naplňují jejich individuální aspirace v oblasti beauty. S produktem AirLight Pro ve spolupráci se společností Zuvi dokazujeme, že technologie může zlepšit estetický výkon, pečovat o různé potřeby vlasů a snížit její dopad na životní prostředí. To je budoucnost krásy, kterou chceme vytvořit.“

Nový AirLight Pro

Společnost L'Oréal, expert ve vědě a průmyslu v oblasti vlasové péče od buněčné úrovně až po vlasové vlákno každého typu vlasů (kudrnatých, rovných i vlnitých), navázala spolupráci s hardwarovým startupem Zuvi, aby vyvinuli a dodali profesionálům v oblasti kosmetiky a následně zákazníkům po celém světě nástroj nové generace pro vysoušení vlasů, který se zaměřuje na péči o vlasy prostřednictvím průlomové technologie.

„Posláním startupu Zuvi je zanechat svět lepším, než jak jsme ho našli, a to prostřednictvím převratných technologií a inovací pro budoucnost,“ říká Mingyu Wang, zakladatel a generální ředitel společnosti Zuvi. „Díky našim zkušenostem v oblasti optiky, aerodynamiky a designu spotřební elektroniky jsme vytvořili výjimečný produkt. Jsme nesmírně hrdí na práci, kterou jsme doposud odvedli, a nyní na to, že máme partnera, jako je L'Oréal, společnost s více než 100letou zkušeností v oblasti krásy a péče o vlasy, který naše produkty posune na další úroveň. Společně vytváříme a budeme vytvářet převratné kosmetické technologie.“

Hardwarový startup Zuvi použil ve fénu na vlasy patentovanou technologii LightCare™ a vyvinul první generaci vysoušeče na vlasy, který využívá infračervené světlo a vítr s vysokou rychlostí k účinnému vysoušení vody z povrchu vlasů, což zanechává vnitřní vlhkost ve vlasových vláknech.

Na špičkovém průmyslovém designu fénu AirLight Pro spolupracoval tým více než 100 inženýrů, designérů, kadeřníků a vědců z divize výzkumu a inovací L'Oréal a startupu Zuvi, kteří vyvinuli profesionální nástroj pro vysoušení vlasů, jenž překonává bariéry výkonu.

AirLight Pro přináší až o 33 % hydratovanější vlasy, až o 59 % opticky hladší vlasy, rychlejší dobu vysoušení a zdokonalený uživatelský zážitek na základě zpětné vazby od předních profesionálních kadeřníků. Je také schopen zajistit až o 31 % nižší spotřebu energie.

Na rozdíl od běžných nahřívacích vysoušečů vlasů s pouhými topnými spirálami je AirLight Pro vybaven speciálním 17lopatkovým vysokorychlostním motorem a patentovanou infračervenou technologií poháněnou wolfram-halogenovými žárovkami určenou pro rychlé vysoušení vlasů bez nadměrného tepla. Díky účinnému vysoušení vody z povrchu vlasů zůstává ve vlasových vláknech vnitřní vlhkost, což má za výsledek hladké a lesklé vlasy.

Fén AirLight Pro, který L'Oréal testoval na více než 500 lidech s různými typy vlasů, je navržen tak, aby se přizpůsobil potřebám konkrétního uživatele. Hardware, firmware a aplikace fungují naprosto plynule a umožňují každému uživateli přizpůsobit nastavení svým individuálním potřebám.

„Již více než dekádu vytváří L'Oréal Research and Innovation novou vědu o kráse založenou na technologiích: Augmented Beauty. Technologie, která skutečně odpovídá na odvěké potřeby zákazníků s bezkonkurenčními výsledky,“ uvedla Barbara Lavernos, Deputy CEO Research, Innovation and Technology v L'Oréal. „AirLight Pro s více než 150 registrovanými patenty dokonale ztělesňuje tento průlom v oblasti krásy tím, že poprvé přináší řešení pro vysoušení, které zároveň pečuje o vlasy i o planetu.“

L'Oréal provedl menšinovou investici do startupu Zuvi prostřednictvím svého firemního rozvojového fondu BOLD Business Opportunities for L'Oréal Development.

AirLight Pro bude v roce 2024 uveden na trh ve Spojených státech pod profesionální značkou L'Oréal Professionnel, a to jak pro profesionály, tak pro běžné uživatele.

„Jako historický lídr značky a důvěryhodný partner kadeřníků od roku 1909 L'Oréal Professionnel vždy pozvedal profesionální odvětví průkopnickými inovacemi,“ uvedla Anne Machet, generální ředitelka L'Oréal Professionnel. „Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat se společností Zuvi a vynalézt novou generaci fénů na vlasy. AirLight Pro, poháněný infračerveným světlem, nabízí vynikající profesionální výkon pro všechny typy vlasů, a to při výrazně nižší spotřebě energie. Nový dokonalý společník pro všechny vlasové stylisty!“

Poznámka: Zahrnuté statistiky vycházejí z claimových studií provedených s AirLight Pro v Evropské unii.

Fotografie

Komentáře