Pro majitele salónů krásy: Jak přilákat nové zákazníky?

Kategorie: Pro odborníky

Mojekrasa

Jste majitelkou kosmetického salonu a chcete, aby Vaše klientky byly stále více spokojené s Vašimi službami? A toužíte také po tom, aby k Vám mířily i nové zákaznice? Poradíme Vám co dělat, aby Vaše diáře byly plné objednávek na týdny či měsíce dopředu. Věříme, že tento článek pro Vás bude inspirativní.

Snažte se, aby Vaše webové stránky byly dokonalé…

Stránky Vašeho salonu jsou Vaší vizitkou, jsou tím prvním a často nejzásadnějším, podle čeho si zákaznice vybere, do které oázy krásy zamíří, zda k Vám či ke konkurenci. Proto byste měla věnovat průběžnému vylepšování Vašich stránek dostatek času, energie a samozřejmě i financí. Vždyť přece jaké jsou Vaše stránky, takový pravděpodobně bude i samotný salon, to si pravděpodobně pomyslí většina Vašich potencionálních zákaznic. Pokud si netroufnete na tvoření webu sama, najděte si spolehlivou firmu, která Váš problém velmi rychle dle Vašich představ vyřeší.

Zde jsou některé ze zásad, kterých byste se měla držet

  • před tím, než začnete na tvorbě či úpravě stránek pracovat, zamyslete se nad tím, jaká je Vaše cílová skupina zákazníků
  • stránky by měly být originální, chcete se přece odlišovat od šedé konkurence
  • přehlednost a jednoduchost je zásadní, není nic horšího než přeplácané stránky, které hýří všemi možnými existujícími barvami
  • Váš web musí působit velmi pozitivně, důležitý je moderní vzhled

SEO?

Pokud už budete v kontaktu s „ajťákem“, nebylo by od věci se s ním poradit o tzv. SEO, tedy o optimalizaci internetových stránek pro internetové vyhledávače. Jednoduše řečeno cílem této metody je to, aby se stránky objevovaly ve vyšší pozici ve vyhledávačích, díky tomu Vaše stránky samozřejmě navštíví více lidí.

Náš tip: PR článek na Salóny-krásy.cz za akční cenu 3000Kč!

Co získáte PR článkem na Salóny-krásy.cz?

  • Přístup k vysoce cílenému publiku
  • Představíte Vaší značku a služby správným lidem na největším katalogu poskytovatelů zkrášlovacích procedur
  • Zvýšíte prodej Vašich produktů a služeb
  • Zvýšíte prestiž Vašich značek
  • Až 5 aktivních odkazů na Vaše www stránky (zlepšení pozice ve vyhledávačích)
  • 6 fotografií k článku
  • 7 dní na titulní stránce Salóny-krásy.cz, poté v archivu, kde budete vidět napořád
  • Čtenost až 1000× za měsíc

Ukázka PR článku

Pokud se chcete prezentovat na Salóny-krásy.cz, kontaktujte nás!

Prostor pro diskuzi na Vašich stránkách?

Diskuze může být jako oheň, dobrý sluha, ale špatný pán. Pokud Vaše zákaznice nebudou spokojené a otevřeně o tom budou mluvit, může to pro Vás být zničující. Na druhou stranu názory Vašich zákaznic mohou být skvělým feedbackem, díky kterému budete přesně vědět, co máte zdokonalovat, aby Vaše zákaznice byly stále spokojenější. Dobře na stránkách vypadají recenze spokojených zákaznic, na jejich uveřejňování vsadila například jedna zlínská oční klinika.

Facebook?

Kdo nemá profil na facebooku, jako by ani nebyl. Možná je to smutné, ale bohužel tomu tak je. Vždyť i katedry vysokých škol jsou na facebooku, je na čase, aby tam byl i Váš salon!

Staňte se fanouškem Salóny-krásy.cz na Facebooku!

Reklamy v časopisech či na internetu?

Snažte se, aby Váš salon byl vidět! Věřte tomu, že inzerce opravdu zabírá. Zákaznice si většinou vybere ten salon, o kterém již slyšela například v radiu, televizi nebo o něm četla v časopise než ten, o kterém nikdy dříve neslyšela ani zmínku. Do reklamy je potřeba investovat, někdy i nemalé finanční prostředky, pokud o své klientky budete svědomitě pečovat, uvidíte, že spokojené ženy jsou tou nejlepší reklamou, která se velmi rychle a spolehlivě šíří. Pokud jste si salon právě otevřela, zkuste popřemýšlet o výrobě a distribuci letáků, které budou například obsahovat kupon na desetiprocentní slevu. Je možné, že se Vám osvědčí i umístění letáků tam, kde je vysoká koncentrace žen, jako například v čekárnách u lékaře či v mateřské škole apod. Dobře může působit také reportáž z návštěvy Vašeho salonu, jejíž autorkou bude spokojená zákaznice a která bude publikována například v příloze novin či v časopise.

Zákaznice milují soutěže, slevy, věrnostní karty a speciální nabídky, využijte toho!

Inspirujte se tím, jakou strategii využívají supermarkety ve svých letácích, které zahlcují Vaše poštovní schránky víceméně každý den. Co takhle jedna plus jedna zdarma? Nebo dva plus jedna zdarma? Nebo věrnostní karty, které Vašim zákaznicím zajistí neustálou desetiprocentní slevu? Nebo je libo mít zvýhodněné pondělky a čtvrtky, kdy budou vybrané procedury ve slevě? Věrnostní karty jsou skvělým marketingovým tahem, zákaznice mají pocit, že někam patří, nezapomeňte jim například poslat přání k narozeninám se speciální nabídkou, například kuponem se čtyřicetiprocentní slevou, v podstatě každý měsíc svým věrným zákaznicím můžete poslat leták se speciálními nabídkami a novinkami. Některé zákaznice také ocení, když si budou moci udělat rezervaci k návštěvě salonu přes internet, jak je tomu možné například při bookování lekcí ve fitness centrech.

Přejeme Vám hodně štěstí při vedení Vašeho salonu!

Komentáře