Kolekce nových vůní má být uvedena v lednu 2012, a bude obsahovat čtyři vůně vyjadřující svůdnou krásu a lesk světa modelingu a módy.
„Coty má vynikající výsledky při identifikaci příležitostí k růstu, což posílí naše postavení jako světové jedničky ve světě kosmetiky,“ říká Bernd Beetz, generální ředitel společnosti Coty. „Jsme průkopníci nové koncepce v odvětví a očekáváme další úspěchy pro kategorii vůní, jak ji známe.“
„Na základě našeho silného licenčního partnerství, našich jedinečných zkušeností s vůněmi a globálního rozšíření modelů značky Elite vidíme příležitost k rozšíření působnosti našeho obchodního portfolia a spojení se značkou, která je na špici v odvětví módy,“ řekl Renato Semerari, prezident společnosti Coty Beauty.
„Elite není jen modelingová agentura. Naší vizí je zachytit ducha dnešní ženy, a proto věříme, že toto partnerství představuje dokonalé spojení. Coty má pozoruhodnou pověst, protože rozumí ženám, a vyvíjí dámské vůně, které jsou pro ženy atraktivní,“ říkají generální ředitel Elite World, Cristian D'Ippolito a Vick Mihaci, prezident Elite Models. „Jsme přesvědčeni, že efektivní obchodní model doplní rozsáhlé zkušenosti s vůněmi značky Coty.“
„Marketing kolekce vůní Elite Models přivede na světlo emocionální stránku značky, a vyjádří moderní a kosmopolitní vizi žen,“ řekl Jürgen Scharfenstein, Sr. viceprezident pro globální marketing společnosti Coty Beauty. „Snažíme se vyzdvihnout okouzlující půvab Elite a propojit jej s řadou parfémů, které pak přinesou nadpozemskou zkušenost,“ řekl Scharfenstein.
Vedoucí pracovníci firem Coty Beauty a Elite spolupracovali na vytvoření marketingových plánů na uvedení vůně na mezinárodní trh. Součástí těchto plánů je komplexní mediální kampaň, stejně jako součinnost s mezinárodně uznávanou soutěží Elite Model Look. Podrobnosti jsou v současné době stále ještě ve vývoji, a budou oznámeny s blížícím se uvedením na trh.
Finanční podmínky smlouvy nebyly zveřejněny.
Zdroj: Coty Inc.