Vivaness 2020: průvodce odvětvím přírodní kosmetiky

Kategorie: Novinky a zajímavosti

Mojekrasa

Kůže je největší orgán těla, a proto bychom se o ni měli dobře starat. I tak by se dala vysvětlit filozofie veletrhu Vivaness, který se pravidelně koná v Norimberku a stal se osvědčenou platformou pro prezentaci nejen známých, ale i nových značek přírodní kosmetiky.

V příštím roce se ve dnech 12. až 15. února uskuteční na výstavišti v Norimberku již 14. ročník mezinárodního odborného veletrhu přírodní kosmetiky Vivaness, který se koná souběžně s největším světovým veletrhem biopotravin BioFach. Na Vivaness představí své novinky kolem 300 vystavovatelů ze 40 zemí. Očekává se opět více než 51 tisíc návštěvníků.

Přísná kritéria pro vystavovatele Veletrh je špičkou v oboru nejen množstvím vystavovatelů a návštěvníků, ale také díky přísným kritériím, která musí firmy splnit, aby se mohly stát vystavovateli. Organizátoři veletrhu zdůrazňují, že Vivaness je jedinou akcí takové velikosti na světě, která přírodní kosmetiku představuje s transparentními kritérii pro vstup. To posiluje jeho roli lídra.

Veletrh má rovněž bohatý odborný doprovodný program. Rok 2020 přinese také jednu zásadní novinku. V rámci výstaviště se přesune do moderní haly 3C, která nese rukopis londýnské architektonické kanceláře Zahy Hadid. Vystavovatelům nabídne více prostoru a návštěvníkům lepší atmosféru plnou světla.

Barometr trendů

A co konkrétně na návštěvníky čeká? Samozřejmě vystavovatelé, kteří prezentují a dávají vyzkoušet své novinky a zahrnují je informacemi o svých produktech. Mnozí z nich také hledají na veletrhu distributory, často i pro Českou republiku.

Jako každý odborný veletrh je Vivaness barometrem trendů v oboru. Návštěvník získá ucelený přehled o současných trendech v přírodní kosmetice v rozsáhlé sekci věnované novinkám. Mezi přibližně 150 zaregistro­vanými novinkami si můžou odborní návštěvníci vybrat své favority pro prestižní ocenění Best New Product Award, a to v sedmi kategoriích. Na speciální ploše Breeze čeká na objevení kolem 24 moderních mladých firem, manufaktur a úzce specializovaných značek z celého světa. Na společném stánku Vivaness Innovation made in Germany se pak vše točí kolem inovací z Německa. Spolkové ministerstvo hospodářství a energetiky (BMWi) zde podporuje účast deseti německých startupů, které zde své výrobky často prezentují mezinárodnímu odbornému publiku vůbec poprvé.

Veletrh jako místo pro informace a networking

Vivaness však není jen místem pro obchod, ale také pro mezinárodní networking s odborníky v oblasti přírodní kosmetiky. Kongres Vivaness formou prakticky zaměřených přednášek a panelových diskusí nabízí aktuální témata, která hýbou odvětvím. Pokrývá oblasti Trhy a analýzy, Obchod a prodej, Consumer Insights a komunikace a Design, balení a výkonnost. Pro výměnu odborných znalostí je určena také speciální plocha Let’s talk Vivaness. Na tomto centrálním místě se shromažďuje know-how v oblasti přírodní kosmetiky a návštěvníci můžou navázat kontakty s příslušnými odborníky, jako jsou nakladatelé, poradenské firmy nebo certifikátoři.

Na rozdíl od kosmetických veletrhů pořádaných v České republice je Vivaness určen výhradně odborným návštěvníkům a vystavovatelé nesmějí návštěvníkům na místě nic prodat. I proto veletrh nabízí komfort pro byznysová jednání, kdy je na jedné straně vystavovatel a na straně druhé návštěvník – profesionál.

Eva Klánová, Foto: Vivaness 2019

Fotografie

Komentáře