Jak na název kosmetického salonu? Prozradíme pár pravidel, jak pojmenovat váš salon krásy!

Kategorie: Pro odborníky

Mojekrasa

Každá žena, (ale i muži) si ráda dopřává uvolňující ošetření v kosmetickém salonu. Když ale se založením salonu krásy teprve začínáte, je důležité udělat si průzkum a být připraven. Názvy kosmetických salonů, které jsou zapamatovatelné, ale mají i vypovídající hodnotu?

Chytlavé názvy kosmetických salonů hrají velký faktor v tom, jak se lidé rozhodují, kam jít. Nové klienty s větší pravděpodobností přitáhnou jedinečná jména salonů, která je zaujmou. Výběr vhodného názvu pravděpodobně pomůže vašemu podnikání k úspěchu.

Níže se dozvíte více o tomto tématu v tomto článku pro kosmetické salony.

Výběr jména pro váš salon

Prvním krokem k výběru názvu kosmetického salonu je brainstorming. Přemýšlejte o jménech nebo slovech, která by přitáhla vaši cílovou skupinu. Opravdu se snažte dostat do mysli toho typu člověka, který by byl vaším ideálním klientem. Jaká slova, fráze nebo jména by pro ně byla přitažlivá? Shromážděte všechny tyto nápady do seznamu.

Svůj seznam nápadů z brainstormingu můžete upřesnit odstraněním všech názvů salonů, které by bylo obtížné vyslovit, zapamatovat si nebo napsat. Jména zbývající na vašem seznamu by měla být chytlavá a jedinečná. Měly by se srolovat z jazyka a ladit s vaší značkou.

Nakonec si projděte svůj seznam názvů kosmetických salonů a zjistěte, zda je pro web k dispozici odpovídající název domény. Webová stránka je důležitá pro to, aby vaše firma vypadala legitimně a důvěryhodně.

Sociální média jsou navíc dalším zdrojem většinou bezplatného marketingu, takže zkontrolujte, zda je k dispozici uživatelské jméno, které by odpovídalo názvu kosmetického salonu, který si vyberete. Odstraňte ze seznamu všechna jména, která nemají žádný dostupný název domény nebo uživatelské jméno sociálních médií.

Pravidla pro pojmenování salonu

V beauty průmyslu (kosmetických, kadeřnických či nehtových salonů) je velká konkurence, takže se musíte ujistit, že vyniknete. Nejlepší způsob, jak to udělat, je s jedinečným názvem salonu, který je chytlavý a spadne z jazyka.

Dodržování několika jednoduchých pokynů při výběru jména pro váš salon vám poskytne nejlepší šance na úspěch.

  • Používejte jednoduchá slova, která se snadno hláskují, vyslovují a pamatují
  • Nepoužívejte slova, která by mohla omezit váš obchodní potenciál salonu
  • Proveďte důkladné vyhledávání na internetu, abyste se ujistili, že nevybíráte jméno, které se již používá
  • Snažte se používat smysluplná slova, která se hodí k vaší značce
  • Ujistěte se, že jste v názvu zkontrolovali vlastnictví ochranné známky nebo autorských práv
  • Získejte zpětnou vazbu od obchodních mentorů a přátel, abyste viděli, co si myslí o vašich nápadech na jména
  • Především se ujistěte, že se vám líbí jméno, které si vyberete, protože ho budete, doufejme, používat po dlouhou dobu

Nejlepší nápady na názvy salonů

Zde jsou některé z nejlepších jmen pro kosmetický salon. Byly rozděleny do tematických kategorií v závislosti na typu atmosféry, kterou chcete dosáhnout.

Pokud se vám to nelíbí, můžete vždy vyzkoušet generátor názvu značky, kterých jsou na internetu spousty.

Názvy sofistikovaných kosmetických salonů

Každý si rád představí sofistikovaný a elegantní zážitek v kosmetickém salonu. Nechat se hýčkat a hýčkat velmi zkušenými kosmetičkami a kosmetology může způsobit, že se člověk bude cítit noblesně.

  • Belle Curls
  • Mia Bella
  • Pretty Parlor
  • Serenity Salon
  • Total Transformation
  • Beauty Bounty
  • Beautyfly
  • Cosmetic & Beauty Academy
  • Ella’s Touch
  • Smooth Salon
  • Stardom Fashion & Style
  • Mystique Salon
  • Unique Creations
  • Naked Notion
  • Bellissimo (což znamená „krásný“ v italštině)

Názvy moderních kosmetických salonů

Názvy salonů mají modernější a nervóznější podobu, která jsou chytlavá a kreativní.

  • Beauty Lord
  • Mane Avenue
  • Tresses
  • File in Style
  • Filed Away
  • Four Season Fashion
  • Get Tipsy
  • Ginger Slam
  • Girl Gossips
  • Glamour Girls
  • Glitter Girls
  • Salon Envy
  • Solo Salon
  • Lavender Park
  • Mixed Co. Salon
  • Lather Chicago
  • Thomas West Salon
  • Egyptian Style Beauty
  • Penny Lane Studios
  • Aria Salon
  • Heaven Valley
  • Just For You
  • Little Peggie
  • Omni Lash Lounge
  • Pinky Blush
  • Plush Beauty Bar

Nápady na název kosmetického salonu ve francouzském stylu

Přidání francouzských slov do názvu salonu může naznačovat elegantnější místo s luxusnější klientelou.

  • A La Mode
  • E’lan
  • Mon Petite Hair
  • Plush Beauty Lounge
  • Salon de Elegance
  • La Coiffure Salon
  • Le Nail Salon
  • Tres Beaux

Zábavné a chytlavé názvy kosmetických salonů

Výběr vtipného nebo vtipného jména může přilákat klienty, kteří jsou zábavní lidé. Je důležité mít na paměti, že charakter nebo povaha jména, které si vyberete, může často ovlivnit typ klientů, které přitáhnete.

  • The Look
  • Mane Beautilocks
  • Cappiello Salon
  • Bombshell Studio
  • Cute Cut
  • Mirror, Mirror
  • Sweet Pixie Salon
  • The Big Tease Salon
  • Chameleon Salon
  • Mane Beautipro
  • NuMe
  • Mane Beautiluxe
  • Fast Lane Salon
  • Xsalonce
  • SmartStylin’
  • Follicle Follies
  • Mars and Venus Salon
  • Xanadu
  • Nu U
  • Adorn Palace

Bohémská jména pro kosmetický salon

Tato jména jsou zaměřena na ty, kteří milují přírodní a organické kosmetické produkty a ošetření.

  • Beauty Garden
  • Beauty with Grace
  • Halo
  • Inspirations Salon
  • Purely Beauty
  • Rootz Salon
  • Aura
  • Bella Earth Organics
  • Purabelle
  • Rejuvenate
  • Zenesty
  • Blossom Leaf
  • Serenity Salon
  • Nautical Ideas

Podpořte spuštění vašeho salonu

Každý důvtipný majitel firmy chápe význam výběru obchodního názvu. Je to proces, který by se neměl brát na lehkou váhu. Vaši klienti by měli být schopni obecně identifikovat, co vaše společnost nabízí nebo jaký typ podnikání provozujete podle svého obchodního jména.

I když je výběr názvu salonu krásy kritickou součástí procesu, je také důležité začít silně as dobrou dynamikou. Neodkládejte začátek svého podnikání přehazováním nápadů na jména. Jakmile zúžíte výběr a provedete průzkum, vyberte si obchodní název, který se vám líbí, a spusťte jej.

Zahájení podnikání v salonu může být zastrašující, zvláště když lidé začnou volat, aby si domluvili schůzky. Rezervovat více klientů najednou na různé služby nebo u různých kosmetiček může být rychle zahlcující. Správa kalendáře salonu může trvat neúměrně dlouho a rychle se prodraží.

Naštěstí existují online rezervační programy, které mohou pomoci tento proces zjednodušit.

Jak začít podnikat jako kosmetička, kadeřník či nehtařka? Podívejte na naše rady a tipy

Komentáře